نجوم, آسمان و زندگی

مرجع نجوم -کتابها و اخبار نجومی و آموزش نجومی در مورد ستارگان و کهکشانها و...

نجوم, آسمان و زندگی

مرجع نجوم -کتابها و اخبار نجومی و آموزش نجومی در مورد ستارگان و کهکشانها و...

با موضوع عکاسی پیشرفته از عمق آسمان

 

شاخه آماتوری انجمن نجوم ایران روزهای 29 و 30 تیر چهارمین کارگاه ملی نجوم آماتوری ایران را با موضوع عکاسی پیشرفته از عمق آسمان برگزار می‌کند.

در این کارگاه جمعی از بهترین عکاسان نجومی کشور به همراه «اشتفان زایپ»، عکاس سرشناس نجومی اروپا تکنیک‌های جدید در عکاسی از عمق آسمان و پردازش تصویر را برای حاضران مرور خواهند کرد.

این برنامه روزهای 29 و 30 تیر در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود و در شب 29 تیر حاضران به همراه مدرسان دوره، در شب رصدی به مرور عملی روشهای عکاسی خواهند پرداخت.

مخاطب اصلی این کارگاه دو روزه افرادی هستند که تجربه اولیه در عکاسی نجومی را پشت سر گذاشته باشند و همچنین ابزارهای رصدی و عکاسی در اختیار داشته باشند.

موضوعات اصلی این کارگاه، عکاسی از اعماق آسمان با تلسکوپ، شناخت تلسکوپ‌های مناسب برای عکاسی و کار با تلسکوپ، عکاسی به روش قلمدوش، عکاسی از ماه و سیارات، شناخت دوربینها و سی سی دی های مناسب و پردازش تصاویر نجومی است.

آخرین مهلت ثبت نام این کارگاه که از طریق پایگاه اینترنتی شاخه آماتوری انجمن نجوم ایران امکان پذیر است، 20 تیر اعلام شده و برگزیدگان روز 22 تیر ماه معرفی خواهند شد.

هزینه ثبت نام در این کارگاه برای اعضای شاخه آماتوری انجمن نجوم ایران 30 هزار تومان و برای افراد غیر عضو 35 هزار تومان اعلام شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد